Dag 44 Hazerswoude Rijndijk

23 september 2022 - Hazerswoude-Rijndijk, Nederland

We zijn weer thuis na een zonnige reis met de flow mee. De bus was ons heerlijke thuis en heeft ons overal gebracht. We hebben genoten van ons eenvoudige leven, de natuur, de mooie steden en dorpen en aardige mensen. Het was fantastisch dat Anne en Anna en Melle een stukje hebben meegereisd. We voelen ons rijk dat we deze reis konden maken.

Dank voor alle lieve, leuke en grappige reacties op ons blog.

Liefs Klaas en Marion

1. Sylvia:
    23 september 2022
    Wauw Marion, wat was het prachtig om jullie op deze mooie reis te volgen.
  2. Christine:
    Het was elke dag weer een leuk momentje om jullie verhalen te lezen. Dank je wel daarvoor. Wat een heerlijke reis hebben jullie gemaakt. 🌼
  3. Conny:
    23 september 2022
    Fijn dat jullie weer thuis zijn . Wat een geweldige reis , en mooie herinneringen hebben jullie met elkaar gemaakt. Ik zal jullie verhaaltjes missen . Op bed was het 6 weken lang lezen en genieten. Het was net of we mee reisde met jullie . Liefs van ons uit Kos 🇬🇷❣🍀😘
  4. Ma:
    25 september 2022
    Marion en klaas 6 weken weg ik vond het heel lang hoor maar door die mooie verhalen iedere dag vanjullie ging het toch weer snel ik heb er van genoten liefs van ons ma en siem😘❤